Vejos robotų grąžinimo politika: Svarbiausi faktai ir sąlygos

Jūs turite teisę atšaukti savo užsakymą per 14 dienų, nenurodydami jokios priežasties.

Užsakymo atšaukimo terminas yra 14 dienų nuo tos dienos, kai gavote prekes arba kai jūsų paskirta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, perima pristatytą prekę.

Norėdami pasinaudoti savo teise atsisakyti sutarties, turite informuoti mus apie savo sprendimą aiškiu pareiškimu.

Apie savo sprendimą galite informuoti el.paštu info@kiemorobotai.lt

Pinigus už prekę (bet ne siuntimo išlaidas) grąžinsime ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžintų prekių gavimo dienos. Naudosime tokias pačias mokėjimo priemones, kokias naudojote užsakymui atlikti, ir jums nereikės mokėti už tokį kompensavimą.

Grąžinimo sąlygos:

Kad prekę būtų galima grąžinti, įsitikinkite, kad:

  • Prekės pirktos per paskutines 14 dienų

  • Prekės yra originalioje (arba atitinkamai saugioje) pakuotėje

  • Grąžinama prekė turi būti su visais jai priklausančiais priedais ir dovanomis (jei tokių buvo).

  • Prekės nebus priimamos atgal, nekeičiamos kitomis ir pinigai negrąžinami, jeigu:

    • a) buvo ardomos (atidaromas robotas, krovimo stotelė ir pan.);

    • b) buvo sugadintos;

    • c) nebuvo išsaugotos jų vartojamosios savybės;

    • d) prarado prekinę išvaizdą;

    • e) nuo jų buvo nuimtos dalys.

Prekių grąžinimas

Jūs esate atsakingi už prekių grąžinimo mums išlaidas ir riziką.

Politika

Negalime būti atsakingi už sugadintas arba prarastas prekes grąžinant. Todėl rekomenduojame apdraustą ir sekamą pašto paslaugą. Negalime grąžinti pinigų be faktinio prekių gavimo arba negavus grąžinimo įrodymo.

Susisiekite su mumis

Jei turite klausimų dėl mūsų prekių grąžinimo politikos, susisiekite su mumis el. paštu info@kiemorobotai.lt

Pristatymo informacija

  • Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

  • Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.

  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 2-5 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.

  • Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.

  • Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.

  • Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.

  • Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.

  • Užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.